خوشمزه

وای تازگیا به این نتیجه رسیدم که من ۳تا نه ۴ تا چیزو خیلی دوست دارم. هیچ چیز لذت بخش تر از خوردن ازگیل انبه پسته تازه و اشکنه نیست.   

البته نارگیل و سنجدم به اندازه اونا دوست دارم ولی اونو نمیتونم تا صبح بخورم چون گلاب به روتون شکم مکم آدم و بهم میریزه. انقدر اینارو دوست دارم که موقع خوردنش بهشون فکر میکنم. انقدر وجودشون واسم مهمه که در بارشون وبلاگ مینویسم  

تا حالا شده انبه رو بزاری تو فریزر یخ بزنه بعدا بخوری؟ واقعا لذت بخشه

یا وقتی تنهایی یه سبد پر ازگیل بزاری جلوت بخوری؟ 

یا اشکنه انقدر داغ باشه که نتونی بخوری  (قابل توجه کسانی که نمیدونن اشکنه چیه: رجوع شود به پا نوشت) 

دیروز  ۱ کیلو پسته خریدم خوردم بعدشم پوستاشو بردم خودم انداختم بیرون که کسی نفهمه.   

 

خلاصه اینو بگم که من دختر قانعیم و با این ۴ - ۵ تا چیز خیلی راحت گول میخورم

 

 

پانوشت: اشکنه تکیل شده از آب پیاز رب و مقداری شنبلیله و یه کم آرد برنج واسه لعابش. خیلیم بخوای به خودت حال بدی میتونی لپه توش بریزی.

نظرات 7 + ارسال نظر
فرنوش دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:35 ب.ظ

در مورد همه خشمزه ها موافقم
اما با سنجد نه
سنجد شبیه به پیرمردیه که پشم و پیلیاشو موهاش فر خورده از پیری
تازه حمام هم دوست نداره بره
وایییییییییی
سنجد زشت ترین چیزیه که میشناسم
در زمن داخل اشکنه رب نمیرزن
سر سفره کنار اشکنه باید انگور باشه وگرنه عینهو عروسیه که هیچی جهاز نداره

این نظر تو در مورد سنجد بود ولی از نظر من سنجد به اندازه تو زیباست
.در مورد اشکنه هم ما توش رب میریزیم شمارو نمیدونم

سعیده دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:49 ب.ظ

فرنوش نظرش هم زنونه شده!!!!!!!
با تمام این خوشمزجات موافق صدرصدم.
به نظر من باید قبل از خوردن اینا اول باید وضو گرفت بعد سجده کرد بعد با مراسم خاصی خوردشون.
واییییییییییی از این سنجد که دیوونشم.
بیچاره کسی بهش محل نمیده. کسی نمیخردش.
کاش من پول داشتم همه سنجدهای دنیا روو میخریدم.
البته به نظرم نخود مظلوم تر از سنجد هست.
واقعاً با همه این خوراکی ها موافقم.

آره منم دلم براش میسوزه. همش دلش میخواد زودتر عید شه که مردم برم چندتا ازش بخرن. آخی

نیکو دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ب.ظ http://boyekhobegandom79.blogsky.com

به به میبینم که جمعتون جمعه ، و به نظر من هیچی لذت بخش تر از این نیست که تو یه چیزی میخوری واقعا

ولی واسه من لذت بخش اینه که تو بخوری

ارام چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:10 ب.ظ http://ghasam.blogsky.com

سلام ممنون که نظرتو گفتی وممنون بابت تبریکت

در مورد چیزای خوشمزه ای که گفتی من انبه و سنجد رو دوست ندارم !!

ولی اشکنه و ازگیل و پسته ! به به !!

راستی اگه یه بار دیگه گذارت به وبم افتاد نظرتو راجع به تبادل لینک بگو

فعلا

سلام دوستم خوش اومدی
خوشحال میشم لینکت کنم تو هم میتونی به اسم حدیث منو لینک کنی

نیکو دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:27 ب.ظ

چرا نمینویسی دیگه ؟

مینویسم

علیرضا سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ب.ظ http://aliaghagolebagha.mihanblog.com/

نه اشکنه که اونجری نیست.ونمی دونم چه جوریه ولی آرد برنج نداره که

مجتبی سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ب.ظ http://www.khoshbash.blogsky.com

اون وقت، شما چند کیلویی الان؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد