میدونی دلم میخواد مثل کی باشم. دلم میخواست جای اون دختره زشت مهرنوش خواننده باشم. همون که آهنگه تو که چشمات و خونده. دلم میخواست به همون اندازه اعتماد به نفس داشتم و بی آر بودم.(شایدم بی عار)   

کاش میشد انقدر به حاشبه فکر نمیکردم. همش به فکر اینم که دیگران چی راجع به من فکر میکنن. یه وقت یه چیزی نگم که کسی ناراحت بشه.حالا اگه یکی ناراحت شد چه جوری از دلش درارم . یه وقع هایی یعنی بیشتر مواقع انقدر تو این قضیه فرو میرم که کاملا خودم و یادم میره.  ولی خدایی این دختره  خیلی باحاله. در کمال ارامش با اون گل قرمز رو کله ی بو گندوش راه میره و میخونه. چترم دستش گرفته که آفتاب رو صورتش نخوره.  

 

 

 

تو که چشمات خیلی قشنگه
رنگ چشمات خیلی عجیبه
تو که این همه نگاهت
واسه چشمام گرمُ نجیبه

می دونستی که چشات شکل یه نقاشیه که تو بچگی میشه کشید
می دونستی یا نه؟ می دونستی یا نه؟
می دونستی که توی چشمای تو رنگین کمونو میشه دید
می دونستی یا نه؟ می دونستی یا نه؟

می دونستی که نموندی
دلمو خیلی سوزوندی
چشاتو ازم گرفتی
منو تا گریه رسوندی

می دونستی که چشامی همه ی آرزوهامی
می دونستی که همیشه تو تموم لحظه هامی

نظرات 3 + ارسال نظر
نیکو یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:49 ق.ظ

صداش خوبه و تو خودت ماهی . گلی . عزیزی و ................

مجتبی سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:26 ب.ظ http://www.khoshbash.blogsky.com

قیافه که هدیه خداست ولی صداش مخملی و زیباست.
تصویریش اذیتت می کنه صوتیش رو گوش بده.

ارتمیس پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 ب.ظ http://raya4u.blogsky.com

مرسی مرسی هه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد