الماسهای اشو

عشق فقط می بخشد.

عشق تجارت نیست٬بنابراین اصلا حساب سود و زیانی در میان نیست.

عشق از بخشش لذت می برد.درست همانطور که گلها از عطر افشانی لذت می برند.

چرا باید در هراس باشند؟

تو چرا باید در هراس باشی؟

به خاطر داشته باش٬ترس و عشق هرگز با هم نیستند.نمی توانند با هم باشند.

هیچ هم زیستی یی ممکن نیست.

ترس درست نقطه مقابل عشق است.

 

 

بگذار خنده ات با تمام وجود باشد.

خنده ای با تمام وجود پدیده نادری است.

وقتی هر سلول بدنت می خندد٬

وقتی هر تار وجودت از سر وجد به ارتعاش در می آید٬

آن گاه انبساط خاطری عظیم به همراه می آورد.

فعالیت های معدودی وجود دارند که بی اندازه ارزشمندند.

خنده یکی از آنهاست

نظرات 2 + ارسال نظر
نیکو چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:53 ب.ظ

وای میدونی چند وقته از ته دل نخندیدم

آره میدونم
دقیقا از دیشب

رضا شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:16 ب.ظ http://manam.blogsky.com/

سلام
خوبی؟
مرسی که اومدی ولی چرا برای من دلت سوخت؟
برام عجیبه
من نخونده صد م
دیگه چی . . .
آهان لینک ۲ لینک؟
معلم رو بیشتر دوست دارم ولی رفتم تو مدرسه ای که دوستام اونجا بودن.
اسمت نفسه؟حدیث

سلام. مرسی
آخه سر دو راهیه خیلی راحتی مونده بودی. رفتن تو هر کدوم اون راهها تاثیر چندانی تو زندگیت نداره. آره من حدیثم اگه دوست داشته باشی میتونی به این اسم لینکم کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد